AR JAUČIASI?

Ar jaučiasi, kad viskas keičiasi? Ne, aš ne apie mus užpuolusias ligas. Ir net ne apie visų mūsų „uždarymą“. Tai laikina. 

Ar jaučiasi, kad vyksta pokyčiai, kurie nelaikini? Kad keičias Žemė ir Dangus, ir mes kartu su jais.

Foto iš asmeninio archyvo

Ar jaučiasi, kad jau atėjo laikas? Anksčiau tik kai kuriems, dabar jau – daugeliui iš mūsų.

Na, kaip mano knygos herojei Monai... Kai ji pasakė sau: daugiau taip negaliu. Turiu kažką pakeisti. O ką pakeisi?? Jei ir gali kažką, tai tik save. SAVE. Taip, tą save, kuriuo maneisi esantis. 

Pasakė Mona – ir padarė. Padariau ir aš, ką buvau žadėjusi prieš gerus trejetą metų. Aš ją parašiau. Tikrą knygą apie netikrą gyvenimą. Apie tai, kaip Mona ieškojo kelio į savo širdį. Ir kaip pakeitė savo gyvenimą, suradusi tikrą save. Širdyje.  

Visi jūs buvote liudininkais, kaip knyga ieško formos. Stebėjote, kaip buvo milijoną kartų taisyta. Matėte, kaip keičiasi jos turinys ir struktūra, nes viską dariau viešai. Su visomis klaidomis, taip kaip yra, toli nuo tobulumo, be pagrąžinimų. Be abejo, taip, kad išsaugočiau neatskleistą turinį, tačiau parodydama didesnę dalį proceso. Šiek tiek buvo gėda (meluoju, nes ne šiek tiek), bet kitaip negalėjau. Žinojau, jei nedarysiu viešai, tai iki galo nepadarysiu. O be to, tai buvo ir dalis terapijos, skirtos atsikratyti viešumo baimės ir perfekcionizmo. Oi, kaip nuo to kentėjau! Bet perlipau per save.

Išduosiu paslaptį – dabar ji nė kiek nepanaši į tą, kurią jūs pirmieji išvydote šio blog'o puslapiuose. Ji pasikeitė kardinaliai. Lygiai taip, kaip ir aš, ją rašydama. 

Ir čia, blog'e, ilgai nesirodžiau tik todėl, kad privalėjau atsakingai užbaigti šį darbą ir nenorėjau blaškytis. Tikiuosi, manęs nepamiršote.

Tiesa, knyga dar laukia, kol bus pastatyta ant kojų ir apvilkta suknute, kad galėtų išeiti į viešumą. Kaip debiutantė, laukianti pirmojo savo baliaus. Bet laukti ilgai neteks. Tuoj gims viršelis, o tada ir dvasia pavirs kūnu, tai yra popierine knyga.

Labai jos laukiu. Sudėjau į ją visą save ir noriu dalintis. Tad klausimas jums: ar priimsite?

 
***
Ir dar. Iš FB dėl jo pasikeitusios politikos po truputį išsikeliu. Ketinu aktyviau veikti Telegram socialiniame tinkle. Todėl visus blog'o skaitytojus, norinčius ir toliau sekti mano įrašus, kviečiu prisijungti prie grupės "Sąmoningumo plėtimas" Telegrame: https://t.me/+V9JDtfqItQQ1NWRk

 
Labai jūsų lauksiu, iki!
 
 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie pinigų energiją

XIV. ĮSAKYMAI SAVAJAM AŠ

Sąmoningumo plėtimas - grupė Telegrame