TAVE APGAVO, MANO DEIVE

Tave apgavo, mano deive!

Pasakė, kad šiame  pasaulyje yra du keliai: vyriškas - kovoti. Ir moteriškas - kentėti.  Tu blaškaisi tarp šių kraštutinumų, dūsti nerasdama sau vietos savo gyvenime!

 …Tai velkiesi blizgančius Amazonės šarvus, imi ginklą į ranką ir eini kariauti... Kariaujanti moteris - galinga jėga. Griaunanti. Žeminanti. Kastruojanti.

…Tai staiga prisimeni - AŠ-JUK-MOTERIS!!! Ir nusprendi KENTĖTI...

Deive mano! Tave apgavo... Tau nereikia kentėti.

Nereikia sukąsti dantų ir "pralaukti" sunkius laikus kaip "ištikimai-dekabristo-žmonai". Būti suprantančia, viską atleidžiančia ir kantria.. Šis kelias - akligatvis. Jis veda į niekur. Tai AUKOS kelias. Jame tavęs laukia žiaurus budelis. O juo šiame žaidime irgi būsi tu...

Deive mano. Negalime kentėti skausmo! Nei fizinio, nei dvasinio. Negalima kentėti nepagarbos ar agresijos. Abejingumo ar chamizmo. Tai ne moteriškas kelias. Tai aukos kelias. O kol tu jame - visada atsiras tas, kas tave naikins. Diena po dienos. Lašas po lašo...

Deive mano - KENTĖTI reiškia gyventi įtampoje. Kentėti  reiškia susitraukti į kamuoliuką ir BANDYT IŠGYVENTI. Mūsų motinos taip gyveno. Mūsų senelės. Buvo sunkūs laikai ir kitaip jos negalėjo. Nemokėjo. Arba kovoti, arba kentėt... 

BET moteriška prigimtis -ATSIPALAIDAVIMAS!!!

Moteriška prigimis - PRIĖMIMAS!!!

O mes painiojame šias sąvokas, IŠDUODAMOS SAVE diena po dienos.

Priimti nereiškia kovoti.

Priimti nereiškia kentėti!!!

Priimti reiškia ATSIPALAIDUOTI PASITINKANT SKAUSMĄ!

Atsiverti ir BŪTI SĄŽININGA TIESIOG DABAR!!

Štai kur moteriška jėgelė! Energetinė galia! Motulės Žemės magija...

Priimti reiškia pripažinti sau: taip, man dabar skauda. Tiesiog dabar. Šioje situacijoje. Šioje vietoje. Šiame kūne. Su šiuo vyru. Man SKAUDA!

... Arba baisu. Arba apmaudu. Arba nepakeliama. Arba nuobodu. Arba bjauru. Arba dar kaip nors... Nesvarbu. Svarbiausia sąžiningai tai sau pripažinti. Neužsidėti rožinių akinių ar idealios žmonos šypsenos. Nebėgti. O pasilikti čia ir dabar. Šiame skausme. Šiame jausme. IŠKALBĖTI JĮ! Ir išgyventi jį.

Būti sąžininga su tuo vyru. Ir išsakyti jam: man dabar skauda. Noriu išeiti. Arba užmušti. Na, arba ką dar tu dabar jauti?... Net jei ir žinai jo reakciją!   

Niekas nepasikeis ir t.t.   KALBĖK!!! Tu tai darai dėl savęs. Kad atpalaiduotum savo įtampą. Kad pašalintum tą energijos sankaupą, kuri ėda, naikina tave iš vidaus. Kad daugiau nekentėtum. Priimtum. 

O po to laukia stebuklai. Nustojusi išdavinėti save tu pradedi atgauti savo galią. 

Todėl kad TIESA - milžiniška jėga. Didžiulis resursas. O tavo tiesa - būti moterimi. Nekentėti. Nemeluoti. O gilintis į savo jausmus. Juos priimti. Ir leisti vyrui prie jų prisiliesti, kaip prie didžiausios pasaulio paslapties... 

Žinoma tai nebus lengva, mano Deive! Skaudės. Nuo skausmo norėsi pabėgti, numirti, išnykti. Tačiau teks pasilikt. Išgyventi. Priimti. Jam PASIDUOTI… Bet tada tu aktyvuosi visai kitus Visatos įstatymus... 

Mieloji, tu pamatysi šį pasaulį MOTERS akimis. Stiprios, mylinčios, priimančios. Tu pamatysi JĮ jo vyriškos jėgos žydėjime. Tu sužinosi, kas yra dviejų jėgų, atradusių savo Prigimtį, SUSIJUNGIMAS. Tau nuoširdžiai linkiu pažinti tai. Linkiu visoms mums. Myliu...

 Tekstas Regina Žiliajeva, vertė Rasa Čistovienė

✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

"Tikra knyga apie netikrą gyvenimą" - apie savęs priėmimą ir meilę sau. Sąmoningumą vietoje netikro gyvenimo. Praktiškai, o ne teoriškai. Skaitykite ištraukas čia:

Tikra knyga apie netikrą gyvenimą



Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie pinigų energiją

XIV. ĮSAKYMAI SAVAJAM AŠ

Sąmoningumo plėtimas - grupė Telegrame