Tai veikia!

"Kas yra energija ir iš kur ji atsiranda, susimąstau tik tada, kai jos atsargos kritiškai išsenka ir man jokiais fiziniais būdais nepavyksta jų atgauti. Nepadeda nei kokybiškas sveikas maistas, nei sportas, fizioterapija ir poilsis. Jėgų tiesiog nėra, mane lydi nuolatinis nuovargis net ir nieko neveikiant. Plaukų džiovinimas tampa nemaloniu darbu, nes sunku išlaikyti pakeltą rankoje džiovintuvą, o ką jau kalbėti apie dulkių siurblio stumdymą po namus. Kas keletą minučių turiu daryti pertraukas, pailsėti ir atgauti jėgas. Ateina mintis, gal man jau senatvė? Tačiau tai neįtikina, nes aplink matau daugybę gerokai brandesnio amžiaus sulaukusių gyvybingų žmonių. Jie kupini gyvenimo džiaugsmo ir jėgų, nors fizinė sveikata jau ne geriausia! Gyvybinės jėgos jiems pakanka ir ilgiems pasivaikščiojimams, ir dūkti su anūkais, ir keltis su aušra. O man nepakanka. Išeinu trumpam pasivaikščioti, kad pailsėčiau, o grįžtu pervargusi. Taigi, palyginti su jais, mano padėtis neatrodo normali, tad nusprendžiu, kad privalau kažką daryti. Ir staiga man topteli: gyvybinė jėga! Ogi štai, kur šuo pakastas! Aš neturiu gyvybinės jėgos...“

Taip kažkada rašiau „Tikroje knygoje apie netikrą gyvenimą“ (Youtube įrašas apie ją čia)

O šiandien noriu pasidalinti džiaugsmu, nes mano namuose šventė. Mano šventuose namuose.

Po neseniai įveiktų gripo ir miokardito (širdies raumens uždegimo, kuris draugiškai lydėjo šią ligą) pirmą kartą organizmo tyrimas parodė man žalią šviesą. Įveiktų be jokių medikamentų, vien biorezonanso terapijos pagalba. Ar reikia geresnių argumentų, įrodymų?

Ploju atsistojus ir garsiai sakau valio šiam metodui!

Prisegu paveikslėlį, kaip atrodė energetiniai centrai prieš terapiją (lapkričio 17d.) ir po mėnesio jos naudojimo (gruodžio 21d).


Prieš - šimtaprocentinis energijos nutekėjimas lauk. Lėtinio nuovargio sindromas, nuolatinė nemiga ir migrena. Čakrų "ratukai" ne pilnai užpildyti, taip vaizduojamos nepilnai atsivėrę arba neharmoningos čakros. Kuo mažiau užpildytas ratukas, tuo labiau užsidariusi čakra, tuo silpnesnis energijos tekėjimas.

Po - ratukai pilnai užpildyti, čakros harmoningos, pilnai atsivėrę. Energijos nenutekina į išorę, o perduoda organams. Ji pasilieka ir kaupiasi viduje, todėl energijos lygis kyla nuo 17,5 iki 24,5 ( kas yra neįtikėtina, nes turint lėtinio nuovargio sindromą sukaupti energijos (bent per vieną punktą daugiau) yra praktiškai neįmanoma.

Ir dar, kas labiausiai mane džiugina – aš miegu! Kietai, giliai, saldžiai, nepertraukiamai iki pat paryčių. Priminsiu, kad gyvenau be normalaus miego bemaž dvylika metų! Nemiga trukdavo ne vieną naktį, ne savaitę, o mėnesius ištisai... Tiesa, miego susigrąžinimui pasitarnauja ne tik terapija, kurią taikau sau. Elektromagnetinius dažnius naudoju ir savo vyrui. Naktį. Nuo knarkimo ))))

Taip, skamba juokingai, bet tai irgi prisidėdavo prie mano nemigos ir nuovargio. Todėl, kad su didelėmis pastangomis užmigus, po penkių minučių būti pažadintai knarkimo ir iš naujo kas valandą dėti pastangas tam pačiam tikslui – nėra pats maloniausias užsiėmimas. Taigi, tikiuosi, kad laikui bėgant to daryti man daugiau nereikės. Kvėpavimas mano vyrui tvarkosi! Jis lengvėja, jam niekas netrukdo, dingo apnėja. O ir jaučiasi jis žymiai geriau, linksmesnis, energingesnis. Todėl, kad naktį kūnas pailsi. Jam nereikia sunkiai dirbti, kad patenkintų elementarius gyvybinius poreikius – gauti deguonies. 

Ir nors laukia dar ilgas gydymas, o kursą reikės kartoti ne vieną kartą, kol problema bus išspręsta galutinai, poveikis pasijautė (knarkimas sumažėjo, o apnėja išnyko) nuo pat pirmos dienos terapijos naudojimo. Tiesą, sakant, jo nosis atsiblokavo vos tik įjungiau aparatėlį ir dažniai pradėjo sklisti. Pajutau tą ir pati, nes tapo lengviau kvėpuoti.

 
 
PAPILDYMAS (2022 04 22)

Kuo dar norėčiau pasidalinti, tai mano mergaitės sveikatinimo procesu. Taip, mums pavyko išspręsti chroniško akių uždegimo problemą. Ir ne tik. 

Paspaudus šią nuorodą, atsidaro ataskaita. Joje palyginau duomenis - pirmo jai daryto testo ir paskutinio šiuo metu (04.19), jau po atliktų sveikatinimo procedūrų biorezonansu. 

Matosi, kad pirmoje ataskaitoje viskas mėlynuoja, nusilpęs organizmas (mėlyna spalvų paletė žymi hipofunkciją). Tai reiškia, kad organams trūksta energijos, jie nedirba, tinginiauja, yra visiškas sąstingis organizme. 7 balai energijos - tai seno ligoto žmogaus energijos kiekis, o testas parodo, kad tiek energijos turi penkiolikmetė paauglė. Ir iš tiesų, mergaitė krenta į lovą vos grįžusi iš mokyklos ir atsikelia tik kitą rytą. Neturi noro nei jėgų jokiai veiklai nei bendravimui.

Antrame teste visi organai jau suatyvinti. Matosi pagal tai, kad diagramos dažosi geltona ir oranžine, o ne mėlyna ir žydra spalvomis. Organizmas iš hipofunkcijos perėjo į hiperfunkciją, tai reiškia, organai pažadinti ir įsijungęs savigydos mechanizmas. Kūnas pradėjo tvarkytis ir spręsti savo problemas!

Dar galima pastebėti, kad sumažėjęs parazitų kiekis procentais (% rodo tikimybę). O vitaminų pasisavinimas pagerėjęs. Na ir daug kitos informacijos.

*****  

Vebinaras apie biorezonanso galimybes ir rezultatus.

Jeigu įdomu  sužinoti, kas yra biorezonansas arba elektromagnetinių dažnių terapija, skaitykite čia: "Sveikatinimas elektromagnetiniais dažniais"

O kaip prasidėjo mano pažintis su biorezonanso terapija, skaitykite čia: "Sveikata - brangiausias turtas!"




 

 Rašykite, jeigu kils klausimų arba norėsite atlikti diagnostiką bei išbandyti prietaisus: tobulejimo.blogas@gmail.com

 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Apie pinigų energiją

XIV. ĮSAKYMAI SAVAJAM AŠ

Sąmoningumo plėtimas - grupė Telegrame